Sexismus a genderové rozdíly v reklamě – Marie Martinů
Marie Martinů
Bachelor's thesis
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Sexism and Gender Differences in Advertising
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je zjistit, jak se lidé ve věkové skupině od 20 do 30 let staví k sexismu a genderovým rozdílům v reklamě a zda reklama se zmíněným tématem ovlivní spotřebitelovi budoucí nákupy. Praktickou část tvoří výzkumné dotazníkové šetření, které napomohlo splnit cíl práce.Abstract:
The aim of bachelor thesis is to find out how people in the age group from 20 to 30 years stand to sexism and gender differences in an advetising and if an advertising with this theme affect consumer´s future shopping. Practical part is created by research questionnaires which helps to meet the aim of this thesis.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedúci: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Martinů, Marie. Sexismus a genderové rozdíly v reklamě. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Engagement Marketing in the Video Game Industry
Daniel Žáček -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Sexismus v českých a ruských reklamách
Victoria Gimranova -
Ženy a sexismus v české reklamě
Nikola Vilímková -
Sexismus a jeho současná podoba v reklamě
Monika PLESKOTOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva