Analýza spotřebitelského chování na fitness trhu. – Bc. Gabriela Frantová
Bc. Gabriela Frantová
Diplomová práce
Analýza spotřebitelského chování na fitness trhu.
The analysis of consumer behavior in the fitness market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou spotřebitelského chování na fitness trhu. V teoretické části je nejprve představen marketing, jeho základní pojmy a marketingové prostředí. Dále se práce zabývá spotřebitelským chováním a vymezením jeho pojmů. V poslední teoretické části se práce věnuje marketingovému mixu služeb. Teoretické poznatky jsou aplikovány na fitness centrum Mišmaš, které je v další části …víceAbstract:
The master thesis deals with the analysis of consumer behavior in the fitness market. The theoretical part introduces marketing, its basic concepts and marketing environment. Furthermore, the thesis deals with consumer behavior and delimitation of its terms. In the last theoretical part the thesis deals with the marketing mix of services. Theoretical knowledge is applied to the fitness center Mišmaš …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Hvizdová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Vnější a vnitřní prostředí managementu a jeho vliv na řízení organizace
Anna Mitrofanova -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Studie vlivu vnitřních a vnějších podmínek na kvalitu prostředí v místnostech a budovách
Jan Barák -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Úloha a význam vnitřní bezpečnosti a veřejného pořádku pro zkvalitnění bezpečnostního prostředí České republiky a řešení aktuálních hrozeb
Michaela Spilková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská