Barbora Bízová

Bakalářská práce

Návrh na vylepšení komunikační strategie Travel Free shopů na základě identifikace zákazníka

A suggestion for improving the communication strategy of Travel Free shops based on the customer identification
Anotace:
Tato práce se zabývá komunikační strategií Travel Free shopů, které stojí na hranicích ČR s Německem a Rakouskem. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy spojené s touto prací, jako je například: marketing, SWOT analýza, marketingové a komerční komunikace, marketingový mix a marketingová segmentace trhu. Tyto Travel Free shopy se specializují na prodej kvalitního zboží, zejména cukrovinek …více
Abstract:
This thesis deals with the communication strategy of Travel Free shops, which are situated on the border of the Czech Republic with Germany and Austria. The theoretical part defines key terms associated with the thesis, such as: marketing, SWOT analysis, marketing and commercial communications, marketing mix, marketing market segmentation. These Travel Free shops specialize in selling high-quality …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57382