Barbora Bízová

Bachelor's thesis

Návrh na vylepšení komunikační strategie Travel Free shopů na základě identifikace zákazníka

A suggestion for improving the communication strategy of Travel Free shops based on the customer identification
Abstract:
Tato práce se zabývá komunikační strategií Travel Free shopů, které stojí na hranicích ČR s Německem a Rakouskem. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy spojené s touto prací, jako je například: marketing, SWOT analýza, marketingové a komerční komunikace, marketingový mix a marketingová segmentace trhu. Tyto Travel Free shopy se specializují na prodej kvalitního zboží, zejména cukrovinek …more
Abstract:
This thesis deals with the communication strategy of Travel Free shops, which are situated on the border of the Czech Republic with Germany and Austria. The theoretical part defines key terms associated with the thesis, such as: marketing, SWOT analysis, marketing and commercial communications, marketing mix, marketing market segmentation. These Travel Free shops specialize in selling high-quality …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2015
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57382