Návrh na vylepšení komunikační strategie Travel Free shopů na základě identifikace zákazníka – Barbora Bízová
Barbora Bízová
Bachelor's thesis
Návrh na vylepšení komunikační strategie Travel Free shopů na základě identifikace zákazníka
A suggestion for improving the communication strategy of Travel Free shops based on the customer identification
Abstract:
Tato práce se zabývá komunikační strategií Travel Free shopů, které stojí na hranicích ČR s Německem a Rakouskem. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy spojené s touto prací, jako je například: marketing, SWOT analýza, marketingové a komerční komunikace, marketingový mix a marketingová segmentace trhu. Tyto Travel Free shopy se specializují na prodej kvalitního zboží, zejména cukrovinek …moreAbstract:
This thesis deals with the communication strategy of Travel Free shops, which are situated on the border of the Czech Republic with Germany and Austria. The theoretical part defines key terms associated with the thesis, such as: marketing, SWOT analysis, marketing and commercial communications, marketing mix, marketing market segmentation. These Travel Free shops specialize in selling high-quality …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57382
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÍZOVÁ, Barbora. \textit{Návrh na vylepšení komunikační strategie Travel Free shopů na základě identifikace zákazníka}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/s56rx3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57382
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
Bára LIBOSVAROVÁ -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec