Denis HORÁK
Bakalářská práce
Mystery shopping v bankovnictví
Mystery shopping in the banking
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum technikou mystery shopping. Tato technika se používá při měření kvality poskytovaných služeb zákazníkům v široké škále odvětví. Teoretická část této práce poskytuje čtenáři teoretické znalosti z oblasti marketingu bankovních služeb a marketingového výzkumu, které jsou později využity v praktické části práce. Část praktická obsahuje představení …víceAbstract:
The presented bachelor thesis focuses on marketing research using mystery shopping technique. This technique is used in measuring the quality of service provided to customers in a wide range of industries. The theoretical part of this thesis provides the reader with the theoretical knowledge of marketing of banking services and marketing research, which is later used in the practical part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁK, Denis. Mystery shopping v bankovnictví. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA
Michaela Kaválková -
Výzkum spokojenosti zákazníků beauty salonu Goddess
Polina Tuniakina -
Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě (Česká spořitelna)
Roman Švéda -
Mystery Shopping
Aleš Tóth -
Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping
Adéla Nováková -
Mystery shopping v knihovnách a jeho aplikace: projekt MyS3
Monika Machovská -
Využití mystery shoppingu v bankovnictví
Vojtěch BRABEC -
Výzkumné metody a nástroje designu služeb se zaměřením na využití pro mystery shopping v knihovnách
Magdalena Jirásková