Bc. Markéta KNEBLOVÁ
Master's thesis
Profesní kompetence učitele
Professional competence of teachers
Abstract:
Profesními kompetencemi učitele se v poslední době zabývá spousta autorů, jelikož jde o aktuální téma. Začínající učitelé jsou vybaveni pro svou profesi výborně znalostmi, avšak praxe jim často chybí. Z toho důvodu mnohdy neví, jak s žáky vhodně komunikovat, jak si zorganizovat hodinu, či jak žáky motivovat. Teoretická část diplomové práce tedy nastiňuje tuto problematiku a věnuje se jednotlivým proměnným …moreAbstract:
Many authors are recently engaged in professional competences of teachers, since it´s quite a current topic. Beginning teachers are equipped with excellent knowledge for their profession, but what they lack is primarily practice. For this reason, teachers don?t know how to communicate with pupils properly and they are neither able to organize their lessons, nor to motivate pupils. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2013
Accessible from:: 4. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KNEBLOVÁ, Markéta. Profesní kompetence učitele. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / pedagogika - výchova ke zdraví
Theses on a related topic
-
Komunikace jako nástroj motivace a hodnocení studentů
Hana Hanusová -
Význam komunikace, motivace a hodnocení ve výchově dětí mladšího školního věku se zaměřením na děti se specifickými poruchami chování.
Monika Puchnerová -
Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti.
Juliana Figurová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ