Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery – Marek Zahrádka
Marek Zahrádka
Bachelor's thesis
Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery
Videogame Advertising Analysis With Eye-Tracking Technology
Abstract:
Tato bakalářská práce se bude zabývat tématem propagace pomocí videoher, konkrétně využívání reálných značek jako použitelných předmětů ve hře. V teoretické části bude rozebírat konkrétněji témata, která souvisejí s propojením těchto dvou kategorií. Konkrétně tedy téma videoher, jejich stručnou historii, první použití videohry jako nástroje k propagaci, nebo využití reálné značky pro oděv, který využívá …moreAbstract:
This bachelor thesis will deal with the topic of promotion through video games, specifically the use of real brands as usable objects in the game. In the theoretical part, it will discuss more specifically the topics that are related to the connection between these two categories. Specifically, the topic of video games, their brief history, the first use of a video game as a promotional tool, or the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zahrádka, Marek. Analýza reklamy ve videohrách pomocí oční kamery. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Myšlení a reklama
Monika Bartoňová -
Generace Z – jejich hodnoty a reklama
Denisa Lainková