Jiří Burda

Bachelor's thesis

Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit

Artificial Intelligence for a Mobile Game Created Using the Unity ML-Agents Toolkit
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vytvořit umělou inteligenci pro mobilní hru pomocí knihovny Unity ML-Agents Toolkit. Práce nejprve obsahuje teoretický úvod do umělé inteligence a strojového učení s důrazem na posilované učení, které je jednou z nejpoužívanějších metod v oblasti vývoje herního AI. V praktické části jsou aplikovány znalosti z teoretické části, je popsána implementace trénování AI pomocí knihovny …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to create artificial intelligence for a mobile game using Unity ML-Agents Toolkit. The thesis firstly contents a theoretical introduction to artificial intelligence and machine learning, with an emphasis on reinforcement learning, which is one of the most commonly used methods in the field of game AI development. In the practical part, the knowledge from theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Vogeltanz, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Burda, Jiří. Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe