Analýza známosti značky na trhu trvanlivých tyčinek – Petra Řehulková
Petra Řehulková
Master's thesis
Analýza známosti značky na trhu trvanlivých tyčinek
Analysis of Brand Recognition on the Market of Durable Sticks
Abstract:
Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat známost značky společnosti HAVLÍK OPAL spol. s.r.o., výrobce trvanlivých tyčinek. Práce je zaměřena na spotřebitele na B2C trhu. Pro zjištění známosti značky trvanlivých tyčinek Havlík Opal byl realizován marketingový výzkum. Pro sběr potřebných primárních dat byla využita metoda dotazování a nástrojem byl dotazník. Realizační část marketingového výzkumu byla …moreAbstract:
The aim of my diploma thesis was to analyse consumer familiarity with HAVLÍK OPAL Company Ltd., a producer of durable sticks. This thesis focuses on consumers within B2C market. Market research was carried out to find out consumers familiarity with Havlík Opal durable sticks. The method of questioning was used for obtaining required primary data and its tool was a questionnaire. The realization part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/85288
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Marcela Šimková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran