Analýza známosti značky na trhu trvanlivých tyčinek – Petra Řehulková
Petra Řehulková
Diplomová práce
Analýza známosti značky na trhu trvanlivých tyčinek
Analysis of Brand Recognition on the Market of Durable Sticks
Anotace:
Cílem mé diplomové práce bylo analyzovat známost značky společnosti HAVLÍK OPAL spol. s.r.o., výrobce trvanlivých tyčinek. Práce je zaměřena na spotřebitele na B2C trhu. Pro zjištění známosti značky trvanlivých tyčinek Havlík Opal byl realizován marketingový výzkum. Pro sběr potřebných primárních dat byla využita metoda dotazování a nástrojem byl dotazník. Realizační část marketingového výzkumu byla …víceAbstract:
The aim of my diploma thesis was to analyse consumer familiarity with HAVLÍK OPAL Company Ltd., a producer of durable sticks. This thesis focuses on consumers within B2C market. Market research was carried out to find out consumers familiarity with Havlík Opal durable sticks. The method of questioning was used for obtaining required primary data and its tool was a questionnaire. The realization part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Marcela Šimková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran