Projekt budování obchodní značky Zina – Bc. Martina Kostková
Bc. Martina Kostková
Diplomová práce
Projekt budování obchodní značky Zina
Project of Building Brand Zina
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu na budování obchodní značky v rodinném podniku. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti brandingu a marketingu. Dále je analyzován současný stav stavebního trhu, konkurence, odběratelů, dodavatelů, substitutů a nově vstupujících firem do odvětví pomocí Porterova modelu pěti sil, proveden kvalitativní výzkum formou hloubkových …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the elaboration of a project for building and brand in a fami-ly business. At the beginning of the work, a literature search related to the field of branding and marketing is proceseed. Furthermore, the current state of the construction market, competition, customers, suppliers, substitutes and new entrants to the industry is analyzed Porterś model of five forces, qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kostková, Martina. Projekt budování obchodní značky Zina. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix Fajnapizza.cz
Dominik Švarc -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy
Veronika Šťovíčková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek