Bc. Martina Kostková

Master's thesis

Projekt budování obchodní značky Zina

Project of Building Brand Zina
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu na budování obchodní značky v rodinném podniku. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti brandingu a marketingu. Dále je analyzován současný stav stavebního trhu, konkurence, odběratelů, dodavatelů, substitutů a nově vstupujících firem do odvětví pomocí Porterova modelu pěti sil, proveden kvalitativní výzkum formou hloubkových …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the elaboration of a project for building and brand in a fami-ly business. At the beginning of the work, a literature search related to the field of branding and marketing is proceseed. Furthermore, the current state of the construction market, competition, customers, suppliers, substitutes and new entrants to the industry is analyzed Porterś model of five forces, qualitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kostková, Martina. Projekt budování obchodní značky Zina. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management