Bc. Martina Kostková
Master's thesis
Projekt budování obchodní značky Zina
Project of Building Brand Zina
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu na budování obchodní značky v rodinném podniku. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti brandingu a marketingu. Dále je analyzován současný stav stavebního trhu, konkurence, odběratelů, dodavatelů, substitutů a nově vstupujících firem do odvětví pomocí Porterova modelu pěti sil, proveden kvalitativní výzkum formou hloubkových …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the elaboration of a project for building and brand in a fami-ly business. At the beginning of the work, a literature search related to the field of branding and marketing is proceseed. Furthermore, the current state of the construction market, competition, customers, suppliers, substitutes and new entrants to the industry is analyzed Porterś model of five forces, qualitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kostková, Martina. Projekt budování obchodní značky Zina. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix Fajnapizza.cz
Dominik Švarc -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový mix vybrané obchodní značky
Michaela SLADKÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix obchodní jednotky Kaufland v Benešově u Prahy
Veronika Šťovíčková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - projektová studie
Pavel Řepásek