Online marketing vybrané společnosti – Radek Šnajdr
Radek Šnajdr
Diplomová práce
Online marketing vybrané společnosti
Online marketing of a chosen company
Anotace:
Cílem této práce bylo vyhodnotit vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na dosažené výsledky online kampaně vybrané značky. Jednalo se online kampaň trvající necelé tři měsíce, jejíž jádrem byla spotřebitelská soutěž. Cílem kampaně bylo zvýšení prodeje a obecné povědomí o značce. V první části jsem se zabýval jednotlivými nástroji komunikačního mixu z pohledu využití v marketingu a dále z pohledu …víceAbstract:
The main goal of this thesis was evaluate the impact of indiviudal tools of communication mix on the results of the online campaign of the chosen brand. This campaign lasted for almost three months. The core of the campaign was consumer competition. The main goal of this campaign was sale increase and brand awareness. In the first part, I dealt with the tools of the communication mix from the point …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70406
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jiří Jaroš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70406
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace
Kateřina Strejc -
Komunitní marketing cosplay
Pavel Vykydal -
Event marketing pro komunitní knihovny
Eva Žaludová -
Marketing sociálních podniků pohledem teorie důvěry
Bára Oulická -
Komunitní marketing na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha
Aleš Vitinger -
Marketing jako nástroj pro přežití knihoven ve 21. století
Tereza Zapletalová -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu