Komparace podmínek k rozšiřování CSR v ČR a ve světě – Bc. Lukáš Fric
Bc. Lukáš Fric
Diplomová práce
Komparace podmínek k rozšiřování CSR v ČR a ve světě
Comparison of Conditions for the Spreading of CSR in the Czech Republic and abroad
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem, analýzu aktuální situace CSR v ČR a v zahraničí, na její komparaci a rozšiřování v ČR. Teoretická část vymezuje teoretická východiska konceptu, definuje jeho výhody a nevýhody, včetně příbuzných souvisejících konceptů. Dále je také nastíněno reportování a hodnocení CSR. V praktické části diplomová práce analyzuje stav CSR v …víceAbstract:
The thesis deals with the problem of social responsibility of firms, analysis of actual situation of CSR in the Czech Republic and abroad, its comparison and spreading in the Czech Republic. The theoretical part specifies theoretical sources of the concept, defines its advantages and disadvantages including related connected concepts. The next chapter deals about CSR reporting and evaluation too. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t1j3e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Climate Responsibility
Marta Hadravová -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Corporate social responsibility and its influence on corporate image
Pavla KŘÍŽKOVÁ -
Green human resource management and corporate environmental performance in the hotel industry
Tan Nhat Pham -
Je Corporate Social Responsibility při nízkých cenách dodržitelná? Na příkladu H&M.
Anna Zwierzynová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan