Model analýzy blízkého prostředí realitní kanceláře RIA – Bc. Lucie Vinklerová
Bc. Lucie Vinklerová
Master's thesis
Model analýzy blízkého prostředí realitní kanceláře RIA
The analyse model of close atmosfere of real estate agency RIA
Abstract:
Diplomová práce se skládá z části teoreticko-metodologické a z části aplikační. Tématem diplomové práce je popis blízkého prostředí realitní kanceláře RIA v Poděbradech. V teoreticko-metodologické části se zabývám analýzou realitního trhu, pozornost věnuji analýzám prostředí a marketingovému mixu služeb. Dále popisuji vybrané metody situační analýzy. Diplomová práce se zaměřuje na popis konkurence …moreAbstract:
The dissertation work consists of the theoretical-methodological part and of the user-oriented part. The theme of this dissertation is the subscription of the close atmosphere of RIA real estate agency in Podebrady. In the theroretical-methodological part Im concerned with the real estate market analyse and also I pay my attention to the background analyse and to the MIX of marketing services. Next …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y79jp/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing služeb na realitním trhu
Petr MATOUŠEK -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Ivana Švecová -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Petra Váňová -
Marketing na realitním trhu
Václav Malý -
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Otakar Lucák -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Organizace doprovodných aktivit v dětském divadle Minor (situační analýza)
Marie Trefná