Model analýzy blízkého prostředí realitní kanceláře RIA – Bc. Lucie Vinklerová
Bc. Lucie Vinklerová
Diplomová práce
Model analýzy blízkého prostředí realitní kanceláře RIA
The analyse model of close atmosfere of real estate agency RIA
Anotace:
Diplomová práce se skládá z části teoreticko-metodologické a z části aplikační. Tématem diplomové práce je popis blízkého prostředí realitní kanceláře RIA v Poděbradech. V teoreticko-metodologické části se zabývám analýzou realitního trhu, pozornost věnuji analýzám prostředí a marketingovému mixu služeb. Dále popisuji vybrané metody situační analýzy. Diplomová práce se zaměřuje na popis konkurence …víceAbstract:
The dissertation work consists of the theoretical-methodological part and of the user-oriented part. The theme of this dissertation is the subscription of the close atmosphere of RIA real estate agency in Podebrady. In the theroretical-methodological part Im concerned with the real estate market analyse and also I pay my attention to the background analyse and to the MIX of marketing services. Next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/y79jp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing služeb na realitním trhu
Petr MATOUŠEK -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Ivana Švecová -
Analýza zavádění nového produktu na trh
Petra Váňová -
Marketing na realitním trhu
Václav Malý -
Efektivita internetového marketingu ve vztahu k řízení značky realitní společnosti
Otakar Lucák -
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
Jakub Železný -
Organizace doprovodných aktivit v dětském divadle Minor (situační analýza)
Marie Trefná