Vyučovací hodina v rámci inkluzivního vzdělávání – Aleš ŠAMAJ
Aleš ŠAMAJ
Bakalářská práce
Vyučovací hodina v rámci inkluzivního vzdělávání
Lesson in frame of inclusive education
Anotace:
Vyčleňování handicapovaných dětí z hlavního vzdělávacího proudu je jednou z charakteristik českého vzdělávacího systému, které jdou proti principům inkluzivního vzdělávání. Právě na možnosti a úskalí vzdělávání handicapovaných dětí, bych se v následující práci chtěl zaměřit. Cílem mé práce je popsat a zhodnotit inkluzivní vzdělávání ve vyučovací hodině na vybrané základní škole. V teoretické části …víceAbstract:
One of the characteristics of czech educational system that goes against the principles of inclusive education is that the handicapped children are being excluded from main educational flow. I want to concentrate on possibilities and possible problems in educating handicapped children with the non-handicapped. Main goal of my work is to describe and evaluate inclusive education in lessons on chosen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Franiok, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAMAJ, Aleš. Vyučovací hodina v rámci inkluzivního vzdělávání. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika - prevence a resocializace
Práce na příbuzné téma
-
Integrace žáka - cizince do školního kolektivu 2. stupně základní školy
Eva Míková -
Integrace dítěte se svalovou dystrofií v základní škole.
Radka Březíková -
Integrace dětí mladšího školního věku s poruchami učení do základních škol
Málková Málková -
Integrace žáků s dětskou mozkovou obrnou v základní škole speciální
Ludmila Korčáková -
Integrace ukrajinských žáků do českých základních škol
Vladimír Janků -
Inkluzivní vzdělávání a integrace ukrajinských žáků na prvním stupni základních škol
Vendula Fraňková -
Integrace moderních technologií do výuky matematiky na základních školách
Jakub Dvořák -
Integrace žáků s vývojovou dysfázií do vzdělávání
Kateřina Šmídová