Komunikace preventivních programů ve zdravotnictví – Mgr. Alena UNZEITIGOVÁ
Mgr. Alena UNZEITIGOVÁ
Diplomová práce
Komunikace preventivních programů ve zdravotnictví
The communication of preventive programs in the health industry
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je zmapování existence preventivních programů ve zdravotnictví v rámci neziskového sektoru v České republice. Realizátorem těchto programů je pověřen Státní zdravotní ústav. Práce je zaměřena na oblast marketingových komunikací ve zdravotnictví se zaměřením na plnění celospolečenských programů na podporu zdraví. Pro analýzu bylo vybráno pracoviště Zdravotního ústavu Zlín …víceAbstract:
This diploma paper covers preventive health programs within the frame of the non-profit sector in the Czech Republic. The executive authority of these programs is entrusted to the State Health Institute. This thesis is focused on the marketing communications area in health care with a special attention to fulfillment of societal programs promoting public health. For the analysis part of my work the …víceKlíčová slova
Zdravotnictví prevence životní styl základní komunikační model formy komunikace efektivní komunikace nezisková organizace veřejnoprávní neziskové organizace marketing neziskového sektoru marketing služeb marketing myšlenek sociální marketing marketingový mix neziskových organizací propagační prostředky změna hodnot názorů postojů a chování
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor:
7622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
UNZEITIGOVÁ, Alena. Komunikace preventivních programů ve zdravotnictví. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingový mix Podkrušnohorského technického muzea
Monika Chloubová -
Marketingový mix neziskové organizace Ponton
Ilona PŘIBÁŇOVÁ -
MARKETINGOVÝ A KOMUNKAČNÍ MIX VYBRANÉ KULTURNÍ UDÁLOSTI
Eliška Zukalová -
Marketingový mix ALCEDA - středisko volného času Vsetín
Gabriela ZÁHOROVSKÁ -
Marketingový mix hradu Lukova
Petra Bystroňová -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková