Identifikace cílové skupiny uživatelů a návrh koncepce rozvoje služby Online Fitness – Daniel OPAČITÝ
Daniel OPAČITÝ
Master's thesis
Identifikace cílové skupiny uživatelů a návrh koncepce rozvoje služby Online Fitness
Identification of target user group and concept of development of service Online Fitness
Anotácia:
Práce se zabývá návrhem koncepce rozvoje služby Online Fitness v České republice. Samotný koncept Online Fitness je novým celosvětovým trendem v odvětví fitness, odstraňuje řadu bariér vedoucích k hypokinezi, jako například nedostatek času, absenci vhodných sportovních zařízení nebo socioekonomické bariéry. Fakt, že je tato služba dostupná téměř pro každého, z ní činí vhodný nástroj pro prevenci vzniku …viacAbstract:
The thesis proposes a concept of development services Online Fitness in Czech Republic. The very concept of Online Fitness is a new global trend in the fitness industry, eliminating a number of barriers leading to hypokinesia, such as lack of time, lack of adequate sports facilities or socio-economic barriers. The fact that this service is available for almost everyone, makes it a suitable tool for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2014
Zverejniť od: 30. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OPAČITÝ, Daniel. \textit{Identifikace cílové skupiny uživatelů a návrh koncepce rozvoje služby Online Fitness}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Physical Culture. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/s6tt89/.
Jak správně citovat práci
OPAČITÝ, Daniel. Identifikace cílové skupiny uživatelů a návrh koncepce rozvoje služby Online Fitness. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Helena Šenkeříková -
Marketingová koncepce firmy v prostředí českého zdravotnictví
Radek Jírů -
Návrh koncepce marketingu malého pivovaru
Lenka Stibalová -
Marketingová koncepce vybrané obce
Eliška Prchlíková -
Marketingová koncepce průmyslového podniku
Petra Losová -
Koncepce rozvoje sportovního areálu SC Ostrava
Daniel FILO -
Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze
Pavlína BLAŽKOVÁ -
Marketingová strategie podniku
Pavel Krůta
Názov
Vložil
Vložené
Práva