Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji – Kristýna VELIČKOVÁ
Kristýna VELIČKOVÁ
Diplomová práce
Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji
Classmates´ opinion on the included pupil in the class at the first stage of primary schools in the Moravian-Silasia region
Anotace:
ABSTRAKT Tato práce se věnuje názorům spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji. V teoretické části se zaměřujeme na teoretická východiska, kde spadá vymezení pojmu inkluze, její definice, legislativní úprava, podmínky, faktory a principy tohoto typu vzdělávání. Objasníme si témata věnována zdravotnímu postižení, osobnosti …víceAbstract:
ABSTRACT This thesis is dedicated to the views of classmates on the idled pupil within the class collective at the first level of normal primary schools in the Moravian-Silesian Region. In the theoretical part, we focus on theoretical bases, where the definition of the concept of inclusion, its definition, legislation, conditions, factors and principles of this type of education error. We will clarify …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Edita Satinská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELIČKOVÁ, Kristýna. \textit{Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/s7157t/.
Jak správně citovat práci
VELIČKOVÁ, Kristýna. Názory spolužáků na inkludovaného žáka v rámci třídního kolektivu na prvním stupni běžných základních škol v Moravskoslezském kraji. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ