Mgr. Aneta Škorpíková

Master's thesis

Projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku

The Marketing Management Project of Hospic at Svatý Kopeček
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol. První sumarizuje poznatky související s marketingem ve zdravotnictví. Druhá kapitola popisuje teorii marketingu služeb a s tím související specifika. Ve třetí kapitole je uvedena charakteristika neziskové organizace a základní odlišnosti marketingu v neziskových …more
Abstract:
This thesis aims to develop a project of marketing management in Hospic at St. Kopeček. The theoretical part is divided into four chapters. The first chapter summarizes the findings related with marketing in healthcare. The second chapter describes the theory of marketing services and related specifics. In the third chapter there is a characteristics of the non-profit organisation and fundamental differences …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2015
Accessible from:: 27. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Škorpíková, Aneta. Projekt marketingového řízení Hospice na Svatém Kopečku . Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Health Services Management