Šárka Burkoňová
Bakalářská práce
Branding a rebranding
Branding and rebranding
Anotace:
Bakalářská práce na téma Branding a rebranding se zabývá problematikou budování značek, strategickým řízením značek, oceňováním značek a jejich znovuzavedením na trh. Teoretická část se skládá z literární rešerše, kde je vysvětleno, co si pod pojmem branding představit. Dále se má práce zabývá značkou jako takovou, její identitou, hodnotou a positioningem. Praktická část je zaměřena na změnu loga firmy …víceAbstract:
This Bachelor Thesis named Branding and Rebranding deals with brand building, strategic brand management, brand valuation and their reintroduction to the market. The theoretical part consists of a literature review, which explains what branding actually means. This thesis also deals with the brand itself, its identity, values and positioning. The practical part is aimed at changing the company logo …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital
Název
Vložil
Vloženo
Práva