Využití prvků hmatového modelování ve výtvarné výchově mentálně postižených – Mgr. Helena Kočvárková
Mgr. Helena Kočvárková
Diplomová práce
Využití prvků hmatového modelování ve výtvarné výchově mentálně postižených
Anotace:
Teyschlová, H. Využití prvků hmatového modelování ve výtvarné výchově mentálně postižených, diplomová práce. Brno, MU 2006, s. 56 Diplomová práce pojednává o využití techniky hmatového modelování ve výtvarné činnosti mentálně postižených žáků. Dokumentuje posun jejich výtvarného vyjádření po zprostředkování této techniky.Abstract:
Teyschlová, H. Application of haptic modelling in creative training of mentally handicapped people, diploma work. Brno, MU 2006, s. 56 The diploma work deals with the application of haptic modelling in creative activities of mentally handicapped people. It documents the shift in their creative expression after the acquaintance with this method.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/myaba/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2006
- Vedoucí: Mgr. Veronika Kirchnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Grafomotorické projevy dětí v předškolním věku s ohledem na mentální postižení
Alžběta Piklová -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ -
Mentální postižení v sourozeneckém vztahu
Jaroslava Hortová -
Informovanost začínajících učitelů o mentálním postižení a jiných duševních postiženích
Markéta Burdová -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Přístup k osobám s mentální retardací během výslechů trestných činů
Barbora Bočková -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková