Využití internetového marketingu vybraného podniku – Bc. Veronika Tatarová
Bc. Veronika Tatarová
Master's thesis
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Using of internet marketing for selected business
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití internetového marketingu vybraného podniku v praxi. Hlavním cílem závěrečné práce je zjistit uživatelskou přívětivost webových stránek z pohledu cílové skupiny, která bude realizována pomoci kvalitativního šetření. Sekundárním cílem je ověřit efektivitu online marketingu, primárně komunikaci na sociálních sítích. Výsledkem závěrečné práce je doporučení, které …moreAbstract:
The thesis is focused on the use of internet marketing of a selected company in practice. The main aim of the thesis is to find out the user-friendliness of the website from the point of view of the target group, which will be realized by means of qualitative investigation. The secondary goal is to verify the effectiveness of online marketing, primarily communication on social networks. The result …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/umry5/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam