Využití internetového marketingu vybraného podniku – Bc. Veronika Tatarová
Bc. Veronika Tatarová
Diplomová práce
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Using of internet marketing for selected business
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití internetového marketingu vybraného podniku v praxi. Hlavním cílem závěrečné práce je zjistit uživatelskou přívětivost webových stránek z pohledu cílové skupiny, která bude realizována pomoci kvalitativního šetření. Sekundárním cílem je ověřit efektivitu online marketingu, primárně komunikaci na sociálních sítích. Výsledkem závěrečné práce je doporučení, které …víceAbstract:
The thesis is focused on the use of internet marketing of a selected company in practice. The main aim of the thesis is to find out the user-friendliness of the website from the point of view of the target group, which will be realized by means of qualitative investigation. The secondary goal is to verify the effectiveness of online marketing, primarily communication on social networks. The result …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/umry5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam