Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení – Bc. Věra Vašíčková
Bc. Věra Vašíčková
Master's thesis
Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení
Customer´s satisfaction and improvement proposals with services of Česká pošta, s.p.
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České …moreAbstract:
The main core of the master thesis aimed at customer´s satisfaction with a level of services of Česká pošta, s.p., as well as, improvement proposals. The first part generally characterizes of theoretical aspects measurement of customer satisfaction with services of Česká Pošta, s.p. Next part analyzes the current state of customer´s satisfaction measurement of Česká pošta, s.p. The realised analysation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2016
- Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠÍČKOVÁ, Věra. \textit{Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2015. Available from: https://theses.cz/id/s83gr6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vašíčková, Věra. Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava
Klára Baťová -
Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“
Vratislav Vytiska -
Česká pošta jako poskytovatel finančních služeb
Karolína Marinoffová -
Využívání nástrojů marketingového mixu - Česká pošta, s. p.
Daniela Kolínová -
Česká pošta v právní úpravě a praxi České republiky
Jana Chlupová -
Hotovostní a bezhotovostní platby ve státním podniku Česká pošta
Eva Filipová