Bc. Věra Vašíčková

Master's thesis

Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení

Customer´s satisfaction and improvement proposals with services of Česká pošta, s.p.
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České …more
Abstract:
The main core of the master thesis aimed at customer´s satisfaction with a level of services of Česká pošta, s.p., as well as, improvement proposals. The first part generally characterizes of theoretical aspects measurement of customer satisfaction with services of Česká Pošta, s.p. Next part analyzes the current state of customer´s satisfaction measurement of Česká pošta, s.p. The realised analysation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 8. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 1. 2016
  • Supervisor: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vašíčková, Věra. Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics