Bc. Věra Vašíčková

Master's thesis

Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení

Customer´s satisfaction and improvement proposals with services of Česká pošta, s.p.
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. V první kapitole jsou všeobecně charakterizovány teoretické aspekty měření spokojenosti zákazníků se službami. Následně je zanalyzován současný stav měření spokojenosti zákazníků České pošty, s.p., ze kterého jsou poté navržena řešení na zlepšení systému měření spokojenosti se službami České …viac
Abstract:
The main core of the master thesis aimed at customer´s satisfaction with a level of services of Česká pošta, s.p., as well as, improvement proposals. The first part generally characterizes of theoretical aspects measurement of customer satisfaction with services of Česká Pošta, s.p. Next part analyzes the current state of customer´s satisfaction measurement of Česká pošta, s.p. The realised analysation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2016
  • Vedúci: Ing. Daniel Salava, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vašíčková, Věra. Spokojenost zákazníků se službami České pošty, s.p. a návrhy na zlepšení. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

University of Pardubice

Faculty of Transport Engineering

Master programme / odbor:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics