Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe – Richard Vereb
Richard Vereb
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe
Evaluation of customer satisfaction with cafe chains Costa Coffee and CrossCafe
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na zkoumání spokojenosti a loajality zákazníků kavárenských řetězců Costa Coffee a CrossCafe. Teoretická část je zaměřená primárně na marketingový mix 5P a náležitosti marketingového výzkumu. Dále se teoretická část zabývá chováním zákazníka, jeho motivací, spokojeností a loajalitou. Praktická část je pak věnována oběma zkoumaným řetězcům, výzkumu zákaznické spokojenosti …víceAbstract:
The bachelor’s dissertation is dedicated to the exploration of customer satisfaction and loyalty in the Costa Coffee and CrossCafe coffee shop chains. The theoretical part is primarily focused on the marketing mix 5P, as well as various features of marketing research. Furthermore, the theoretical part discusses customer behavior, their motivation, satisfaction and loyalty. The practical part then deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEREB, Richard. \textit{Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/s84sua/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Výzkum zákaznické spokojenosti firmy ARCH consulting s.r.o.
Dominik Dlouhý -
Zákaznická oddělení v praxi podniků
Kristýna Klejnová -
Zákaznická zkušenost v segmentu elektromobility v prostředí českého trhu
Albert Kašpar -
Výzkum zákaznické spokojenosti společnosti Realpad Software LTD
Karolína Brnová -
Online marketing a výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané organizaci
Phuong Anh Pham
Název
Vložil
Vloženo
Práva