Moderní a postmoderní literatura jako učivo literární výchovy na SŠ – Andrea NAGYOVÁ
Andrea NAGYOVÁ
Master's thesis
Moderní a postmoderní literatura jako učivo literární výchovy na SŠ
Modern and postmodern literature as curriculum of Literary communication at secondary school
Abstract:
Předmětem diplomové práce bylo zjistit přínos postmodernistické literatury pro žáka v rámci osobnostního rozvoje v rámci literární výchovy. Práce se zabývala popisem současné postmodernistické literatury a jejím výkladem v rámci středoškolských učebnic literární výchovy. Pro rozvoj čtenářské kompetence byla pozornost věnována textům v čítankách.Abstract:
The subject of the master?s thesis was to find the contribution of post-modern literature for student?s personal development during the Literary communication on secondary school. The work focused on describing current post-modern literature and its interpretation and explanation in the textbooks of Literary education. To develop reading skills, attention was paid to the texts of the textbooks.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 6. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2011
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ladislava Lederbuchová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NAGYOVÁ, Andrea. Moderní a postmoderní literatura jako učivo literární výchovy na SŠ. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 06. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / ČJ-Ps
Theses on a related topic
-
Orientační diagnostika komunikační kompetence žáků v základní škole
Veronika ŠVÉDÍKOVÁ -
Literatura s válečnou tematikou na 2. stupni základní školy - literárněvýchovný projekt
Jakub Vatter -
Postmoderní literatura a její výuka na středních školách
Klára ŘEŽÁBKOVÁ -
Barokní literatura ve vybraných středoškolských učebnicích
Danuše Končická -
Regionální literatura ve výuce literární výchovy na 2. stupni základní školy (Mikroregion Kunštátsko-Lysicko a mikroregion Boskovicko)
Eliška ROZBOŘILOVÁ