Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin – Bc. Martin ŽÁK
Bc. Martin ŽÁK
Master's thesis
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá regionálními značkami a jejich úlohou na spotřebitelském trhu potravin, kde v teoretické části jsou na úvod vysvětleny základní pojmy, týkající se spotřebitelského chování a vztahu spotřebitelů k regionálním značkám. Následuje vysvětlení pojmů, jako jsou kvalita potravin, bezpečnost a podpora regionálních výrobců a co si lze představit pod pojmy značka a regionální značka …viacAbstract:
The thesis deals with regional brands and their role in the consumer food market, where the theoretical part to the introduction explains the basic concepts related to consumer behaviour and respect for regional consumer brands. The following is an explanation of concepts such as food quality, safety and support local producers and what is imaginable about concepts of brand and regional brand. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽÁK, Martin. \textit{Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Agriculture. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/s8ssyr/.
Jak správně citovat práci
ŽÁK, Martin. Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zemědělská fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zemědělská fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of AgricultureMaster programme / odbor:
Agriculture Engineering / Agricultural Ecology
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva