Facebook jako marketingový a komunikační nástroj – Ing. Martina Stegurová
Ing. Martina Stegurová
Bachelor's thesis
Facebook jako marketingový a komunikační nástroj
Facebook as Instrument of Marketing and Communication
Anotácia:
Bakalářská práce na téma Facebook jako komunikační a marketingový nástroj, je uceleným textem v oblasti internetové reklamy a marketingu. Text začíná obecnými informacemi o internetu a reklamě, dále seznamuje se sociálními sítěmi a na konci teoretického textu se věnuje přímo Facebooku a jeho marketingovému využití včetně praktických rad a odkazů. Praktická část práce je sondou do konkrétního příkladu …viacAbstract:
Bachelor thesis on the topic of Facebook as Instrument of Communication and Marketing is a comprehensive text in Internet advertising and marketing. The text begins with general information about the Internet and advertising, as well acquainted with the social networks and at the end of the theoretical text is directly devoted to the Facebook and use its marketing, including practical tips and links …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bi8wh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza aktivit a teoretických přístupů Aarona Schwartze, hnutí Cypherpunk a hacktivistického hnutí Anonymous v rámci boje za svobodu internetu
Tomáš Bartošík -
Network science a internet: jak sítě ovlivňují strukturu internetu
Martina Snížková -
Principy přenosu souborů a jejich automatizace pro zabezpečení důvěrnosti a integrity přenášených dat
Kryštof Matuška -
Princip teritoriality v mezinárodním právu soukromém a procesním - historický vývoj, současné přístupy a problémy v kontextu internetu
Jiří Hradský -
Historie internetu a jeho budoucí využití
Miroslav Machala -
"Albanskij jazyk" a "Padonki" jako sociální a kulturní jev v současném ruském jazyce v komparaci s analogickými jevy v české internetové kultuře
Miroslav Půža -
Internet, jeho historie a součanost
Pavel Pudil -
Historie šíření internetu v České republice, současný a budoucí vývoj
Tomáš Kravařík