Nástroje sponzoringu a jejich efektivní využití se zaměřením na mobilní operátory – Markéta Vychytilová
Markéta Vychytilová
Diplomová práce
Nástroje sponzoringu a jejich efektivní využití se zaměřením na mobilní operátory
Anotace:
Práce se zabývá poměrně mladým nástrojem marketingové komunikace - sponzoringem. V teoretické části je nejprve podrobně popsán samotný sponzoring a jeho právní úprava. Následně jsou vymezeny jednotlivé typy sponzoringu včetně jejich výhod a nevýhod použití. Z různých druhů sponzoringu práce vymezuje mediální sponzoring; sportovní / sociální sponzoring, ambush marketing, branded entertainment, filmový …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2149
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2007
- Vedoucí: Milan Puchýř
- Oponent: Zuzana Kadlečková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2149
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Komerční právo
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití sociální sítě LinkedIn
Tereza Štětinová -
Budoucí vývoj mobilních virtuálních operátorů v České republice
Martin Žampach -
Vliv institucionálního prostředí na mobilní telefonii
Jakub Čihák -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Komparace softballových klubů v České republice se zaměřením na sponzoring
Tereza Vlčková