Markéta Vychytilová

Diplomová práce

Nástroje sponzoringu a jejich efektivní využití se zaměřením na mobilní operátory

Anotace:
Práce se zabývá poměrně mladým nástrojem marketingové komunikace - sponzoringem. V teoretické části je nejprve podrobně popsán samotný sponzoring a jeho právní úprava. Následně jsou vymezeny jednotlivé typy sponzoringu včetně jejich výhod a nevýhod použití. Z různých druhů sponzoringu práce vymezuje mediální sponzoring; sportovní / sociální sponzoring, ambush marketing, branded entertainment, filmový …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2007
  • Vedoucí: Milan Puchýř
  • Oponent: Zuzana Kadlečková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2149