Koncept Venkov 3.0 a jeho implementace v oblasti vzdělávání – Bc. Zdeněk Barcaj
Bc. Zdeněk Barcaj
Diplomová práce
Koncept Venkov 3.0 a jeho implementace v oblasti vzdělávání
The concet Rural 3.0 and its implementation in education sector
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje využití digitálních technologií na venkovských základních školách v průběhu uzavření českých škol, které bylo zapříčiněno pandemií COVID-19, a to na pozadí digitalizace vzdělávání, jež je součástí konceptu Venkov 3.0. Cílem práce bylo zjistit, jak tyto školy přistupují k digitálním technologiím a jak pandemie proměnila u pedagogických pracovníků vnímání digitalizace vzdělávání …víceAbstract:
This thesis deals with the use of digital technologies in rural primary schools during the COVID-19 pandemic and subsequent closure of the schools, that is associated with digitalisation of education as a part of the Rural 3.0 concept. The aim of the thesis was to find out how rural schools use digital technologies and how the pandemic changed the teachers’ perception of digital education. Qualitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Lukáš Zagata, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Litoměřice
Práce na příbuzné téma
-
Distance English language training in companies within the COVID-19 pandemic and related terminology
Barbora HANUSOVÁ -
Facing the Challenge of Student Motivation During the Covid-19 Pandemic
Iveta Neklapilová -
Využívání digitálních technologií v oblasti primárního vzdělávání v době pandemie COVID-19
Klára Vydrová -
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová -
Stres a motivace v různých životních oblastech vysokoškolských studentů v kontextu pandemie COVID-19
Nikol Hadámková -
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo -
Vzdělávání v době pandemie Covid-19 na základních školách v sociálně vyloučených lokalitách
Natálie Součková -
Aplikace konceptu Venkov 3.0 v praxi rurálního rozvoje
Jakub Lysek
Název
Vložil
Vloženo
Práva