Specifika heterogenních a homogenních skupin v mateřské škole – Nikola Šorfová
Nikola Šorfová
Bachelor's thesis
Specifika heterogenních a homogenních skupin v mateřské škole
Specifics of heterogeneous and homogeneous groups in kindergarten
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit rozdíly ve specifikách heterogenních a homogenních skupin v mateřských školách ve vztahu k výchovně-vzdělávacímu působení učitelky a ve vztahu k dítěti z pohledu učitelky mateřské školy. V teoretické části jsou nejdříve vymezeny základní pojmy, týkající se dané problematiky. Po vymezení základních pojmů jsou shrnuty specifika předškolního vzdělávání, na které navazuje …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify differences in the specifics of heterogeneous and homogeneous groups in nursery schools in relation to the educational activity of the teacher and in relation to the child from the perspective of the nursery school teacher. In the theoretical part, the basic concepts relating to the issue are first defined. After defining the basic concepts, the specifics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB12926
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: PaedDr. Vladimíra Hornáčková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠORFOVÁ, Nikola. \textit{Specifika heterogenních a homogenních skupin v mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/s99rxq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 6. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková -
Zápis dětí do 1. ročníku základní školy z pohledu učitelů mateřské školy
Renata Zapalačová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
19/6/2021
Kohout, J.
19/6/2021