Komparace klasického eventu s online eventem – Kateřina Herkusová
Kateřina Herkusová
Bachelor's thesis
Komparace klasického eventu s online eventem
Comparison of face to face event with a online event
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá komparací dvou eventových aktivit. Cílem bylo zjistit jaké jsou hlavní rozdíly, mezi fyzickou akcí a online akcí z pohledu pořadatele. Porovnávání těchto typů bylo provedeno v teoretické i v praktické části. Dále se v práci zmiňuje několik průzkumů, ohledně dopadů COVID-19 na eventový průmysl. Součástí je i průzkum, který probíhal v rámci konference Event Vision, mezi …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with a comparison of two event activities. The aim was to find out what are the main differences between a physical event and an online event from the organizer's point of view. The comparison of these types was performed in the theoretical and practical part. The work also mentions several surveys regarding the impact of COVID-19 on the event industry, including a survey …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
- Vedúci: Petr Mejsnar
- Oponent: Ladislav Pátík, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in creative industries
Práce na příbuzné téma
-
Otherwise than Anthropocentrism: Levinas Face-to-Face with the Animal
Mira Reyes -
COVID-19 and international business negotiation tendencies of Negotiators: A comparative study of face-to-face negotiation versus video negotiation
Niko August Nyman -
Teching Features of Informal Face-to-Face Conversation
Šárka Kostelníčková -
Moderní formy komunikace ,,face to face“ s veřejností
Tereza Ripperová -
Videoconferencing Environments: How Close To Face-to-Face Can We Get?
Petr Slovák -
Superimposition of 3D face scans to body scans
Ján Popeláš -
Neuroleadership – New Hype or Effective Approach to Face Present and Future Leadership Challenges
Maximilian Weber -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses s9b7te s9b7te/2
26. 4. 2021