Pavel Veselý
Bachelor's thesis
Marketingová strategie podniku Street Store
Marketing strategy of the company Street Store
Abstract:
Bakalářská práce, která se zabývá tématem marketingové strategie pro vybraný podnik, vychází ze tří základních částí. V první, teoretické části, jsou vysvětleny základní marketingové pojmy a procesy. Ve druhé, analytické části, je provedena analýza internetového obchodu Street Store, který se specializuje na prodej pánského oblečení a obuvi. Ve třetí, návrhové části, je prezentován návrh na vodou marketingovou …moreAbstract:
The bachelor's thesis, which deals with the topic of marketing strategy for the selected company, is based on three basic parts. In the first, theoretical part, basic marketing terms and processes are explained. In the second, analytical part, an analysis of the online store Street Store, which specializes in the sale of men's clothing and footwear, is carried out. In the third, design part, a proposal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: František Milichovský, Ph.D. MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová -
Marketingová strategie podniku
Lucie Sobková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Vampolová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Michal Žila -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová