Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem – Bc. Martin Staněk
Bc. Martin Staněk
Diplomová práce
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Marketing strategy for entering foreign market with innovated product
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem pro zvolenou společnost LD Seating s.r.o. V teoretické části práce jsou vymezeny důležité pojmy z oblasti mezinárodní marketing, dále je věnována pozornost jednotlivým analýzám marketingu, inovaci a popisu marketingového výzkumu. Analytická část práce je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti …víceAbstract:
The thesis is focused on marketing strategy for entering foreign market with an innovated product of the selected company LD Seating s.r.o. The theoretical part of the thesis defines important concepts in the field of international marketing, and also pays attention to individual analyzes of marketing, innovation and description of marketing research. The analytical part of the work is focused on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/l28ee/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Cultural Differences Applied in International Marketing : Cases Of McDonalds and Red Bull
Assiyat Abdulkerimova -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping
Diana Kotvasová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová