Manuál k edukaci žáka s diabetes mellitus a jeho význam z pohledu pedagogických pracovníků – Mgr. Veronika Menšíková
Mgr. Veronika Menšíková
Master's thesis
Manuál k edukaci žáka s diabetes mellitus a jeho význam z pohledu pedagogických pracovníků
Manual for Education of Pupil with Diabetes Mellitus and Manual Importance from the Perspective of the Educational Staff
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá edukací žáků s chronickým onemocněním, vytvořením a ověřením manuálu pro tohoto žáka. Je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly představují teoretickou část práce a vymezují teoretická východiska, diabetes mellitus a podpůrná opatření. Poslední, čtvrtá kapitola je výzkumná část, ve které je popsáno výzkumné šetření provedené pro tuto práci. Hlavním cílem bylo vytvořit …viacAbstract:
This master thesis dealt with the education of students with chronic diseases, creation and certification of manual for pupil with diabetes mellitus. This thesis is divided into four seprate chapters. Theoretical part of my thesis is subject of the first, the second and the third chapter The first three chapters provide a theoretical part and defines the theoretical way out for this thesis, diabetes …viacKľúčové slová
chronická a závažná onemocnění vzdělávání žáka s chronickým onemocněním diabetes mellitus žák s diabetes mellitus podpůrná opatření manuál žáka s diabetes mellitus chronic and grave illnesses education of pupil with chronic illness pupil with diabetes mellitus support measures manual for pupils with diabetes mellitus
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y1k2p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2016
- Vedúci: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Spolupráce s rodiči při vzdělávání žáků s ADHD pohledem asistenta pedagoga
Hana Černiáková