Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v třídním kolektivu – Martina JANOŠOVÁ
Martina JANOŠOVÁ
Bakalářská práce
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v třídním kolektivu
A pupil with special educational needs in the class group
Anotace:
Pracuji jako asistent pedagoga na základní škole, kde se vzdělávají i žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Z tohoto důvodu jsem si pro svou bakalářskou práci vybrala téma ?Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v třídním kolektivu.? Teoretická část se zabývá pojmy týkajícími se integrovaného vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, druhá kapitola se zabývá reedukací a edukací …víceAbstract:
I work as an assistant teacher at the elementary school where pupils with special educational needs are educated as well. That was the reason why I chose the theme for my bachelor thesis ?A pupil with special educational needs in the class group?. The theoretical part deals with terms relating to the integrated education of pupils with special educational needs, the second chapter deals with reeducation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Zveřejnit od: 13. 12. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavla Štalmachová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANOŠOVÁ, Martina. Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v třídním kolektivu. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.12.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 12. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ