Redesign učebnice pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Pavla Adámková
Bc. Pavla Adámková
Diplomová práce
Redesign učebnice pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Redesign textbook for Children with Special Needs Education
Anotace:
Diplomová práce na téma „Redesign učebnice pro čtvrtý ročník základní školy praktické“ se zabývá redesignem současných učebních materiálů, které se na speciálních školách používají. Tato práce se snaží najít nové východisko pro tvorbu učebních materiálů pro žáky základní školy praktické. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se zabývala cílovou skupinou …víceAbstract:
The thesis deals with creating textbooks for children with special needs in education. It is focus mainly on graphic appearance and arrangement of exercises, pictures etc. what can help this children with orientation in learning materials and with concentration. The aim of theoretical part is find out requirements of children and teachers to creating study materials for children with special needs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dyl30/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Eliška
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA