Bc. Martina Šebečková

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.

Marketing Strategy Proposal for JMchef s.r.o. Company.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout optimální marketingovou strategii na základě analýzy současného stavu firmy JMchef s.r.o., jejímž předmětem podnikání je výroba, instalace a servis gastronomických zařízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezena hlavní východiska vztahující se k vybranému tématu, jako např. marketingový mix, marketingová strategie …more
Abstract:
The aim of this thesis is to propose an optimal marketing strategy based on the analysis of the current state of the company JMchef s.r.o., whose business is the manufacture, installation, and service of gastronomic equipment. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical section, the main bases for the chosen topic, includes areas such as marketing mix, marketing strategy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management