Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o. – Bc. Martina Šebečková
Bc. Martina Šebečková
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.
Marketing Strategy Proposal for JMchef s.r.o. Company.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout optimální marketingovou strategii na základě analýzy současného stavu firmy JMchef s.r.o., jejímž předmětem podnikání je výroba, instalace a servis gastronomických zařízení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezena hlavní východiska vztahující se k vybranému tématu, jako např. marketingový mix, marketingová strategie …moreAbstract:
The aim of this thesis is to propose an optimal marketing strategy based on the analysis of the current state of the company JMchef s.r.o., whose business is the manufacture, installation, and service of gastronomic equipment. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical section, the main bases for the chosen topic, includes areas such as marketing mix, marketing strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/j5d3u/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠEBEČKOVÁ, Martina. \textit{Návrh marketingové strategie pro firmu JMchef s.r.o.}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/saniru/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová