Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře – Mgr. Jitka TALAŠOVÁ
Mgr. Jitka TALAŠOVÁ
Master's thesis
Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře
The specifics of client and agency brief in communication agencies
Abstract:
Diplomová práce se zabývá jednotlivými specifiky klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře. Kvalita briefu rozhoduje ve velké míře o úspěšnosti komunikační kampaně a zároveň také o vzájemné komunikaci mezi klientem a agenturou. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu řešené problematiky vypracovat návrh ideální podoby klientského a agenturního briefu.Abstract:
Specifics of client and agency brief in communication agencies are the topics of this diploma thesis. The quality brief adjudicate about effectively of communication campaign in big measurement and some time is basic good relationship between client and his communication agency. Proposal project of ideal versions of client and agency brief on basic analyses at present state are purposes of this diploma …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
2741
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2006
- Supervisor: Mgr. Petra Létalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TALAŠOVÁ, Jitka. \textit{Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/saprgy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
TALAŠOVÁ, Jitka. Specifika klientského a agenturního briefu v komunikační agentuře. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová