Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně – Denisa BROŽKOVÁ
Denisa BROŽKOVÁ
Bakalářská práce
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
The effect of the mobile application on customer shopping behaviour in the store
Anotace:
Mnoho firem začíná s vývojem vlastní mobilní aplikace pro svou prodejnu za účelem podpory prodeje, získání více stálých zákazníků a zvýšení návštěvnosti v kamenné prodejně s možným využitím jejich aplikace přímo v obchodě. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, které z nástrojů značkové mobilní aplikace obchodu Orsay využívají zákazníci v kamenné prodejně v Ústí nad Labem a následně prozkoumat jejich …víceAbstract:
Many companies have started developing their own mobile applications to use in their stores for sales promotion, to gain more regular customers and increase visitor numbers in the store with possible use of the application right on the spot. The aim of the Bachelor's thesis was to find out what tools of Orsay brand application are used in the store in Ústí nad Labem and then explore their influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROŽKOVÁ, Denisa. \textit{Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/saqglw/.
Jak správně citovat práci
BROŽKOVÁ, Denisa. Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Petr Mareš -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev