Denisa BROŽKOVÁ

Bakalářská práce

Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně

The effect of the mobile application on customer shopping behaviour in the store
Anotace:
Mnoho firem začíná s vývojem vlastní mobilní aplikace pro svou prodejnu za účelem podpory prodeje, získání více stálých zákazníků a zvýšení návštěvnosti v kamenné prodejně s možným využitím jejich aplikace přímo v obchodě. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, které z nástrojů značkové mobilní aplikace obchodu Orsay využívají zákazníci v kamenné prodejně v Ústí nad Labem a následně prozkoumat jejich …více
Abstract:
Many companies have started developing their own mobile applications to use in their stores for sales promotion, to gain more regular customers and increase visitor numbers in the store with possible use of the application right on the spot. The aim of the Bachelor's thesis was to find out what tools of Orsay brand application are used in the store in Ústí nad Labem and then explore their influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BROŽKOVÁ, Denisa. Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management