Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions – Deisi Cecibel Yunga Godoy, Ph.D.
Deisi Cecibel Yunga Godoy, Ph.D.
Disertační práce
Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions
Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions
Anotace:
Cílem této disertační práce je podpořit lepší porozumění tomu, jak se profesionálové učí během provádění každodenních pracovních aktivit a jaké postupy můžeme z tohoto světa získat, abychom je zapojili do učitelské profese. Tato disertační práce si bere „kritický realismus“ coby základní filozofii a dívá se na profesionální učení jako na mimovolný výsledek …víceAbstract:
The aim of this dissertation is to promote a better understanding of the way professionals learn while performing their daily work activities and what practices can be extracted from such realm in order to be implemented in the teaching profession. This dissertation takes up “critical realism” as an underlying philosophy and sees professional learning as an unintended result of the interaction between …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aj5ko/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., Zsuzsa Kovács, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D., Balasz Benkei-Kovacs, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
YUNGA GODOY, Deisi Cecibel. \textit{Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions}. Online. Disertační práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/saru1n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika (čtyřleté) / Pedagogika (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Advising in Language Learning: Professional Development of Advisers
Tomáš Andrášik -
Professional Development of an Experienced Teacher - Case Study
Vlasta Palichová -
Učení na pracovišti a role starších pracovníků v něm
Zuzana Vařejková -
Vliv emoční inteligence manažera na kulturu učení na pracovišti
Kateřina Hrstková -
Učení na pracovišti dle velikosti podniku
Monika Štětinová -
Učení na pracovišti mezi začínajícím a zkušeným učitelem v mateřské škole
Kristýna Švédová -
Řešení a předcházení konfliktů na pracovišti v prostředí pohostinství
Sabina Beňová