Polina Sirotina

Bachelor's thesis

On-line event marketing (případová studie krizového řízení)

Online event marketing (crisis management case study)
Abstract:
Práce se zabývá novým trendem ve vývoji marketingu, kterým je on-line event marketing. Cílem první části práce je na základě teorie event marketingu vymezit tento obor v on-line prostředí a vytvořit novou typologii on-line eventů. Kromě toho jsou uvedena specifika související s danou problematikou, konkrétně propagace a interakce na on-line eventech. Na základě definované teoretické koncepce je ve …more
Abstract:
The thesis describes a new trend in marketing which is online event marketing. The purpose of the first past is to define the new discipline based on theory of event marketing and create a new typology of online events. Moreover, specific areas connected to the chosen problem are mentioned, specifically promotion and interaction of online events. Based on the defined theoretical concept the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2021
  • Supervisor: Alena Filipová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82959