Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky – Bc. Dominika Vodičková
Bc. Dominika Vodičková
Master's thesis
Obchodní strategie a její význam pro malé a střední podniky
Business strategy and its importance for small and medium companies
Anotácia:
Diplomová práce se zaobírá obchodní strategií malých a středních podniků. V teoretické části práce jsou rozebrány základní pojmy a formy obchodní strategie a strategického řízení. Dále jsou popsány procesy analýz a tvorby obchodní strategie a její následná implementace. Praktická část práce zahrnuje zpracovanou strategickou analýzu stavební společnosti Cihlička, s.r.o. Tato analýza byla provedena pomocí …viacAbstract:
The thesis deals with the business strategy of a small and medium companies. In the theoretical part are explain the basic concepts and forms of business strategy and strategic management. Next are described processes of analyzes and creation business strategy and its subsequent implementation. The practical part of the thesis includes a strategic analysis of the construction company Cihlička, s.r …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l03t2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Oponent: Ing. Patricia Jakešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň